Telt og flagallé

Skal du holde fest, så kan du leje vores telt.

GIF udlejer et 2-delt telt i lokalområdet - prisen er inklusiv hjælp til opstilling og nedtagning og altså en meget fordelagtig pris.

Teltet er ikke nyt længere, men fremstår i fin stand, og det er en nem og bekvem måde at holde en fest på. Det kan lejes som lille, stor eller samlet størrelse, så man skal bare finde ud af, hvor mange der skal med til festen.

• Det lille telt er 5,5 m x 6,5 m, hvilket svarer til 35,75 m2 - pris: 500 kr.
  • Det store telt er 5,5 m x 9,75 m, hvilket svarer til 53,6 m2 - pris: 700 kr.
  • Tilsammen er de 5,5 m x 16,25 m, hvilket svarer til 89,35 m2 - pris: 1000 kr.

For leje eller spørgsmål så kontakt Jeanette Bjerg på telefon 40 36 86 22.

NB!! Udlejning af teltet kan kun ske til personer over 18 år, der bor i lokalområdet.

FLAGALLÉ

Gedved IF har en flagallé, som kan sættes op til højtider og festdage.

Flagalléen opsættes til byens konfirmander, hvis forældrene selv sørger for koordinering vedrørende opstilling og nedtagning. Traditionen siger, at 6. klasse er ansvarlig for opstilling af flagallé en for konfirmanderne. Vi anbefaler, at forældre fra 6. og 7. klasse koordinerer dette og kontakter Gedved IF i god tid for instrukser med videre.

Flagalléen skal bestilles i god tid hos Thomas Simonsen på telefon 40 28 38 95 eller Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den..