Klubtøj

Det er muligt at købe foreningens flotte klubtøj til gode priser.

Bestilling og prøvning af størrelser foregår i Sportmaster butikken i Horsens (Ove Jensens Allé 11C, 8700 Horsens). Fortæl personalet, at du skal bestille klubtøj for Gedved Idrætsforening. Så finder de modeller og størrelser, som du kan prøve. Aflæg din bestilling og betal direkte i butikken. Du får besked, når dit tøj er færdig og klar til afhentning i butikken.

Du kan også se og bestille tøjet via foreningens egen webshop. Her kan du også se de fordelagtige priser.

• KONTAKT TØJUDVALGET

• Pernille Schou